2014年10月26日 星期日

❤❤ shu uemura 2014 Christmas Event ❤❤

shu uemura 2014 Christmas Event
& 聖誕彩妝系列限量版試用佈告
Shupette by Karl Lagerfeld for shu uemura

“我是全球最著名、亦為群貓之后的 Choupette Lagerfeld,集萬千寵愛的我,一颦一笑、舉手投足,都是媒體焦點所在!”



日本傳奇彩妝品牌植村秀 shu uemura ,今年聖誕,再度將彩妝昇華成為殿堂級嘅藝術作品, 植村秀帶領大家踏上嶄新嘅美麗旅程,破天荒以時裝設計巨匠 Karl Lagerfeld (編輯們愛稱老佛爺)的「愛女」 -- 雪白長毛貓公主 Shupette 為主題,隆重呈獻 2014 聖誕系列。



shu uemura Christmas Event 2014   Shupette by Karl Lagerfeld for shu uemura






Joyce 好榮幸出席了此次盛會!可優先試用 shu uemura 2014 聖誕系列.
剛進會場,放滿了一系列 shu uemura 2014 Shupette 聖誕彩妝系列限量版.






華麗、高貴! 吸睛度非常高, 到處都係 Shupette 嘅肖像,好Kawaii ar
使人眼花撩亂,情不自禁, 怦然心動,實在不能太接近了…………
真的想全部都擁有!!!
還有好多印有可愛 Shupette 肖像及腳印嘅彩妝品,化妝用品及化妝箱等……
植村秀薈萃一系列專業彩妝品和高效能護膚品 是不少化妝師及明星的最愛!)



大會供應了多款貓咪糖果、餅乾給我們享用, 靚到我哋都吾捨得食喇!



有導師教我哋 DIY Shupette 最鐘意玩嘅毛毛球鎖匙扣, 仲教我哋用摺紙摺成一隻隻可愛嘅貓咪.






還有,化妝師幫我哋化左個貓眼妝,
仲詳盡地介紹每一款新產品嘅特點同用法!
星級化妝師 Gary Chung 用 shu uemura 2014 Shupette 聖誕彩妝系列示範替 model 化上個迷人貓眼妝,awesome !






model 即時變身成了個迷人的貓女郎, Shupette 彩妝系列真係玩味十足~



當日喜見偶像 Queenie Chan
喜歡她性格爽朗,人又好 charm Joyce 開心到暈低喇!



整個活動節目豐富,氣氛好熱鬧、好成功!

與偶像拍照留念



與好友拍照留念



任性而迷人、驕縱卻魅力非凡~
風靡網絡世界的 Shupette 集萬千寵愛與關注於一身,其美貌、任性、驕縱神態把貓女的過人魅力盡情發揮。由巴黎時尚風到東京可愛風她亦能一一駕馭及演繹。Shupette 與她晶瑩亮麗的藍眼睛,將帶大家踏上璀燦華麗的美麗旅程……..

謝謝植村秀! Joyce 獲贈以下四款限量版靚靚產品回家試用:



限量版 Shupette 眼影及唇彩組合  HK$800



寵愛自己需要理由嗎?
亮麗的鏡面包裝映照出貓公主 Shupette 的可愛肖像,
附送白雪雪柔軟嘅茸毛化妝袋飾有 Shupette 的晶瑩藍眼.
裏面包括有 8 色眼影和 6 色唇彩.一盒全新 Shupette 眼影及唇彩組合
就齊哂足夠打造幾款時尚彩妝,太方便了!
左邊輕易打造最時尚巴黎 feel 嘅魅力彩妝, 右邊係打造東京可愛 feel 嘅妝.
新出嘅唇彩色彩更顯色、妝效更亮澤.
呢款係 Joyce 今期嘅最愛,實用得來 packing 又勁靚,使人愛不釋手,
相信會係今個聖誕嘅熱賣!愛貓嘅姊妹們, 您地燒著未?
大會當日,謝謝化妝小姐替 Joyce 化了個時尚巴黎 feel 嘅魅力彩妝.







eye-need-shu 眼線筆  HK$190   2 色調 黑/棕啡


滿佈 Shupette 可愛足印的兩款限量版眼線筆畫出細膩眼線和魅惑色調。配方持久不脫色,防弄污,質感軟滑,配上高貴的珍珠閃爍粒子,輕易描畫精巧線條、暈染色彩及填滿睫毛之間的空隙。
我手上呢枝眼線筆係黑色帶藍色嘅珍珠閃粉, 筆芯幼細、柔軟順滑、易上色!
持久不脫色, 輕易描畫精巧線的好幫手。
筆身上印滿 Shupette 的小腳印, 好 Kawaii ar !
Joyce 用手背測試眼線筆不但防水力強勁, 仲持久不脫色,用名牌缷妝綿捽極都唔甩, 最後用植村秀琥珀活肌潔顏油輕輕一抹就清潔到!讚!!!


限量版絲滑軟綿胭脂  HK$300  粉紅/


想以最快速度打造完美雙頰? 盒面印有 Shupette 肖像的絲滑軟綿胭脂,
猶如綿花般絲滑柔軟,軟綿質感如粉似膏般緊貼肌膚,煥發閃亮神采。
Joyce 最滿意這個質地,好似綿花咁柔軟,如絲般滑,半膏狀粉紅色嘅胭脂,好顯色、易推、貼妝、色彩自然,效果很好呢!
用兩隻手指輕沾上小量胭脂於權骨較高位置.
輕易打造青春可愛妝容, 粉紅色嘅胭脂襯得肌膚更白晢,懶人如 Joyce 最啱用~

化妝東京可愛 feel 嘅貓眼彩妝
Step 1  先用 shu uemura 泡沫底霜
step 2  用上保濕度較高嘅 shu uemura 粉底霜
step 3  用 eyeshadow base 打底!用金色塗於眼窩上眼蓋塗上粉紅色眼影









step 4  用限量版 eye-need-shu 黑色帶藍色嘅珍珠閃粉眼線筆勾畫內眼線及眼尾
step 5  貼上上下眼睫毛






step 6  用手指把半膏狀嘅粉紅色胭脂印在臉頰上
step 7  塗上紅色唇彩



東京可愛 feel 嘅貓眼彩妝完成了



限量版 ultime8 琥珀活肌潔顏油  HK$910/450ml


還需寵愛自己的理由? ultime8 琥珀活肌潔顏油嚴選 8 種植物提煉的極精純活肌精華油,達至如 CASHMERE 般細緻綿滑觸感。就連 Shupette 亦忍不住逐香而來,換上閃亮金屬銀色包裝下,「守護」著這支獨一無二的尊貴潔顏油。
ultime8 代表了 重尊崇享受:
1. 柔滑細緻觸感
2. 馥郁靈神香氛
3. 舒緩身心按摩
4. 精煉活肌精華
5. 透徹溫和潔淨
6. 清爽透亮膚質
7. 水凝保濕效果
8. 簡約瑰麗包裝
呢款產品係 shu 嘅皇牌, Joyce 多年來慣用 shu 嘅潔顏油, 最近一試 ultime8 琥珀就愛上了,今期產品仲換上限量版有 Shupette 嘅閃亮金屬銀色包裝.
真係尊貴、美麗、高效護膚, 內外都咁 charm.
琥珀活肌潔顏油不但潔淨力強,用後肌膚唔會繃繃緊,
集卸妝、潔面、精華護膚功效於一身.
Joyce 最鐘意佢嘅香氣,好 relax. 清爽、保濕、活肌度都令人滿意.
潔面後重拾觸感彷如 CASHMERE 一樣,柔滑幼細及豐盈水潤的肌膚.....



還有其他彩妝限量版總共有 20 

限量版珍愛閃粉組合  HK$360


珍愛閃粉組合三種色調蘊含超閃爍粉末,輕易於夜間散發耀目光芒.
粉紅 / 鑽金 / 閃銀
呢款勁吸引!……用左佢化過靚妝去 party, 會魅力過人!


限量版貓公主甲油  HK$120


時尚的粉紅香檳金和型格的鑽石閃爍銀,為十指添上節日魅力。
粉紅香檳金 / 鑽石閃爍
好公主 feel ……好 cute …燒著了…….


限量版 Shupette 尊貴彩妝睫毛  HK$620


時尚的金屬銀色彩妝睫毛盒盛載著高級訂製的尊貴版彩妝睫毛.綴以優雅的粉紅羽毛和「Shupette 晴空藍」水晶,一戴瞬間散發渾身星魅成為全場焦點所在!
呢款係植村秀將彩妝昇華成藝術作品的代表作……引人入勝!


限量版 Shupette 睫毛夾  HK$150


特別版的睫毛夾繫有可愛的 Shupette 郵票吊飾,把這吊飾 (和睫毛夾)放進化妝袋內,隨身散發 Shupette 無可比擬的魅力.


限量版「遙愛巴黎」化妝掃套裝  HK$520


化妝掃套裝,啞銀包裝飾以立體 Shupette 郵票,內有 支便攜式化妝掃,包括面部、胭脂、眼影及眼線/唇掃.型格與實用兼備~最啱帶去旅行……


2014 聖誕彩妝系列 「Shupette by Karl Lagerfeld for shu uemura
將於 10月 22 日隆重推出.
今年聖誕去 party, 化番個迷人嘅貓眼靚妝--變身成為貓女郎
展示一下你嘅過人魅力,成為 Party Queen~ 咁大家就要去 Shu uemura
逛逛, 買齊一套限量版 la……..



*產品由植村秀提供,此文純屬個人分享

https://www.facebook.com/shuuemura.hk
http://www.shu-uemura.com.hk

instagram: #shuuemurahk #shupette karllagerfeld #holidayseason


 歡迎留言 or email to: hojoyce2@gmail.com

<Theztyle><beautylife.hk><she.com><Ublog><Qooza><F&B><MyAge><88db><BECB><ELLE><Blogspot>  

沒有留言:

張貼留言